A Volvo neve sokak számára egyet jelent a biztonsággal, a skandináv letisztultsággal és a megbízhatósággal. A Volvo Cars azonban ma már túlmutat az európai gyártói szerepkörön: tudatos stratégiával vált globális szereplővé, és folyamatosan erősíti jelenlétét a világ legfontosabb piacain, fejlesztve az önvezető járművek részlegét, vagy éppen az elektromos kocsik gyártását.
Észak-Amerika: a biztonság és a prémium életérzés
Az Egyesült Államokban és Kanadában a Volvo már régóta a felső-középkategóriás autók kedvelt márkája. A tengerentúlon a vásárlók különösen értékelik a Volvo biztonsági újításait, amelyek közül több iparági szabvánnyá vált (például a hárompontos biztonsági öv). A skandináv dizájn minimalizmusa és a környezetbarát megoldások (hibrid és elektromos modellek) pedig jól illeszkednek a prémium vásárlók életstílusához. Nem véletlen, hogy az XC60 és az XC90 SUV-modellek az egyik legnépszerűbb választásnak számítanak a kategóriában.

Magyarország és Közép-Európa: stabil jelenlét, bővülő kínálat
Magyarországon a Volvo stabilan tartja helyét a prémium autómárkák között. A hazai vásárlók számára a márka fő vonzereje szintén a biztonság, a magas minőség és a környezettudatos technológia. A flottapiacon – például céges autók esetében – a Volvo különösen népszerű, mivel jól ötvözi a presztízst és a fenntarthatóságot. A Volvo szervizhálózata és márkakereskedései a régióban is megbízható alapot teremtenek a hosszú távú növekedéshez.

Új piacok és a jövő kihívásai
A Volvo jövőképe egyértelmű: 2030-ra teljesen elektromos autógyártóvá kíván válni, ezzel pedig még erősebben pozícionálja magát a globális prémiumszegmensben. Az új piacok – például India és Délkelet-Ázsia – meghódítása során a fenntarthatóság és a digitális innováció lesz a legfőbb eszköz. Emellett a Volvo online értékesítési stratégiája is egyre nagyobb szerepet kap, amellyel közvetlenebb kapcsolatot tud kialakítani a vásárlókkal világszerte.



 
        		 
        	



 
		                 
		                 
		                 
		                 
		                 
		                 
		                 
		                 
		                