Egy régóta várt csapatépítő programot pótoltak be a Volvo Galéria Budapest munkatársai. Még 2020 elején vettek volna részt a Volvo Hungária által szervezett élménynapon, de a koronavírus többször is közbeszólt. Arról, hogy milyen élményekkel gazdagodtak a kollégák, a Volvo Galéria ügyvezető igazgatóját, Nagy Jánost kérdeztük.
Hányadik nekifutásra sikerült eljutni erre a csapatépítőre?
Még másfél éve kezdtük el tervezni ezt az összejövetelt, de mikor jöttünk volna, éppen elért minket a járvány első hulláma. Ekkor terveztünk egy új időpontot őszre, de akkor a második hullám szólt közbe. Most a negyedik hullám küszöbén elhatároztuk, hogy mindenképpen meglátogatjuk a ,,nagytestvérünket”.
Milyen programokon vettetek részt?
A Truckos kollégák bemutatták a termékeiket, a munkájukat, megmutatták a telephelyüket, körbevezettek minket a szervizben és ami a legizgalmasabb, amit mindenki a legjobban várt, hogy kipróbálhattuk a Volvo kiváló és hatalmas kamionjait.
Te korábban vezettél már kamiont?
Nem, úgyhogy én is nagyon vártam már, hogy kipróbálhassam őket. Hatalmas élmény volt. Technikában és tudásban ezek a gépek felveszik a versenyt a Volvo személygépkocsikkal, sőt vannak dolgok, amikben meg is haladják őket.
Mi az, ami szerinted összeköti a közös márkajelzésen kívül a Volvo kamion és személygépjármű üzletágát?
A márkának a filozófiája és az alapelve a biztonságra épül, ezért ezen a hangsúly mindkét üzletágban ugyanakkora. A prémium ügyfelek kiszolgálására fókuszál mindkét szegmens és ennek megfelelő minőségben gyártja az autóit is.