Szerencsére már rengetegen csatlakoztak a Volvo Galéria Budapest idei karácsonyi adománygyűjtéséhez és szépen gyűlnek az ajándékok a fa alatt, de mivel sokan számítanak a segítségre, ezért egészen december 20-ig még bárki hozzájárulhat a Down Alapítvány által támogatott családok ünnepének szebbé tételéhez. Az idei gyűjtésről a Volvo Galéria Budapest márka nagykövete Jakupcsek Gabriella kérdezte Dankovics Beát, a Volvo Galéria marketing vezetőjét.
A Volvo Galéria Budapest mindig is szem előtt tartotta azt, hogy karácsonykor gondoljon azokra, akik szükséget szenvednek. Idén kik számára gyűjtötök?
Idén a Down alapítványnak gyűjtünk, azon belül is a korai fejlesztőknek. Ők az újszülött babáktól egészen 6 éves korig foglalkoznak a gyerekekkel. Az alapítvány folyamatosan segítséget nyújt a családoknak és a gyerekeknek, megpróbálják őket felkészíteni az otthoni életre.
Milyen ajándékokat hozhatnak és kik?
Bárki hozhat ajándékot nyitvatartási időben és nagyon nagy szeretettel fogadjuk a felajánlásokat. Természetesen tudunk segíteni abban is, ha valaki nem tudja megoldani, hogy behozza az ajándékokat. Ha megkeres minket emailen vagy telefonos elérhetőségeink valamelyikén, akkor el is tudunk menni az ajándékokért, ilyenre is volt már példa. Mivel ez egy elég nagy szervezet, függetlenül attól, hogy a korai fejlesztőknek adjuk az ajándékot, attól még a Down alapítvány az egy gyűjtő szervezet, a már idősebb értelmi fogyatékkal élők is hozzájuk tartoznak, ezért nem feltétlen csak játékokat várunk. Azt gondolom, bárki bármit hoz, annak meg fogjuk találni a gazdáját.
Karácsonykor mindig hangsúlyos nálatok az adománygyűjtés, de ti egész évben figyeltek arra, hogy csatlakozzatok mindenféle társadalmi szerepvállalások keretében különböző ügyekhez. Mik voltak még az elmúlt időszakban?
Nagyon szerencsés vagyok, mert bármit kitalálok, egy olyan fantasztikus csapat, ügynökség és menedzsment áll mögöttem, akik mindenben partnerek és támogatnak. Ezért volt rá példa, hogy a Movember kapcsán bajuszt növesztettek a kollégák a prosztatarákra felhívva a figyelmet, de volt már rózsaszín XC40-el kampányunk a mellrák elleni küzdelem mellett kiállva, ültettünk fákat óvodák, iskolák kertjében, és tervezünk jövő márciusra egy további együttműködést is a Down Alapítvánnyal, de erről többet még nem szeretnék elárulni.
Szerintem ez nagyon fontos egy olyan autómárkánál és kereskedésnél, akik nagy hangsúlyt fektetnek a biztonságra, a környezettudatosságra, hogy a társadalmi szerepvállalás is nagy hangsúlyt kapjon. Most még van lehetőség hozni az ajándékokat?
Egészen december 20-ig várjuk a felajánlásokat. Bízunk benne, hogy még sokan csatlakoznak és így rengeteg gyereknek tudunk mosolyt csalni az arcára idén Karácsonykor is.
A videós interjút itt tekinthetik meg: