Volvo Galéria Magazin

A Volvo Cars és az Epic Games valós idejű fotorealisztikus megjelenítést biztosít a következő generációs Volvo autókban az Unreal Engine-el

Annak érdekében, hogy ügyfeleinek a lehető legjobb felhasználói élményt kínálhassa, a Volvo Cars az Epic Games-szel való új együttműködés révén egy új fotorealisztikus vizualizációs technológiát vezet be elektromos autói következő generációjába. A cégek azért fognak össze, hogy az Epic Unreal Engine játékmotorját beépítsék a következő Volvo autókba, ezzel páratlan és kiváló minőségű grafikát biztosítva az utastérben.

Az Epic Games egy vezető interaktív szórakoztató és szoftvercég, amely leginkább a Fortnite-ról, a világ egyik legnagyobb játékáról ismert a nagyközönség számára. Az Epic Games emellett fejleszti az Unreal Engine-t is, amelyet széles körben a játékokon kívül a legfejlettebb valós idejű 3D-s készítőeszközként tartanak számon a különféle iparágakban, és amelyet a Volvo Cars mostantól digitális interfészek fejlesztésére és valós idejű grafikai megjelenítésre fog használni autóiban.

A Volvo Cars az első európai autógyártó, amely az Unreal Engine-t használja a Human Machine Interface (HMI) fejlesztéséhez. Pontosabban, kezdetben a vezető információs modulra (DIM) fog összpontosítani, amely az utastérben található egyik kijelző, amely releváns információkat, funkciókat biztosít a vezető számára.

A Volvo autók következő generációjában az ügyfelek lenyűgöző, kiváló minőségű grafikával találkozhatnak az autók kijelzőin. A sokkal élesebb megjelenítés, a gazdagabb színek és a vadonatúj 3D-s animációk csak az első lépések, miközben a Volvo Cars fejlesztői továbbra is fejlesztik a grafikai keretet.

„Ahhoz, hogy ügyfeleinknek a lehető legjobb felhasználói élményt kínálhassuk, és hozzájáruljunk a biztonságos és személyes vezetéshez, gazdag, magával ragadó és érzékeny megjelenítésre van szükségünk autóinkban” – erről Henrik Green beszélt a Volvo Cars termékigazgatója. Hozzátette, hogy az Unreal Engine futása az autókban még élvezetesebbé teszi a Volvóban töltött időt.”

Az Unreal Engine és a harmadik generációs Snapdragon® Cockpit Platformok nagy teljesítményű számítási teljesítményének összekapcsolásával a Volvo autók következő generációja új mércét állít fel a grafikus és az információs és szórakoztató rendszer teljesítményében.

Ennek eredményeként a Volvo Cars következő generációs infotainment rendszere több mint kétszer olyan gyors lesz, mint elődje, míg a grafika generálása és feldolgozása az utastérben akár tízszer gyorsabb lesz.

A Volvo Cars tehetséges tervező- és termékfejlesztő csapatai megragadták ezt a lehetőséget, hogy valami újat csináljanak, ami folyamatosan fejlődik az izgalmas új funkciókkal, amelyek kihasználják az Unreal Engine képességeit.” 

Az első új grafikát tartalmazó autó az új, teljesen elektromos zászlóshajó, amelyet a Volvo Cars még idén bemutat. Ez a modell az első a teljesen elektromos Volvo autók új generációjából, mivel 2030-ra csak tisztán elektromos autókat kíván értékesíteni.

A jövőben a vállalat további lehetőségeket lát az Unreal Engine számára, hogy az új Volvo autókon belül a technológia más területeit is előre mozdítsa, mivel a Volvo Cars fejlesztői továbbra is új alkalmazásokat keresnek ehhez és más szoftver vezérelt technológiai platformokhoz, miközben továbbra is a biztonság marad a legfontosabb.

Kövess Minket

Kövess minket közösségi média felületeinken!